Noi modificări pe Instagram

Embed:

Iar Instagram-ul vrea să concureze cu Youtube! Deşi încă nu a fost anunţat oficial, în presă s-au strecurat câteva detalii, înainte de evenimentul organizat de platformă, pe 20 iunie, la San Francisco.

Se pare că va fi introdusă posibilitatea de a încărca până la 60 de minute de video într-un singur clip, în rezoluţie 4K, iar realizarea lor va fi încurajată să fie în orientare verticală.

Totodată, va exista posibilitatea de a relua mai târziu vizionarea filmuleţelor exact din locul la care a fost oprit.

În cadrul acestui program, Instagram va încerca să creeze, pentru prima dată, posibilitatea de a monetiza conţinutul folosind reclame, şi cu afişarea spoturilor înainte sau în timpul redării, pentru a genera venituri pentru autorii postărilor.

Creatorii de conţinut vor putea să includă şi link-uri externe în postări, pentru a trimite utilizatorii spre alte site-uri sau conturi de socializare.

Lasă un comentariu